28 december

Idag var det en lång väntan på att pappa skulle komma hem med mina nya vinterdäck.
Som sagt tid tog det och vid tolv tiden var han hemma. tydligen var ett däck i mycket dåligt skick så vi fick åka med ner den och kränga om den. Passade då på att åka med ner så att jag kunde köpa en ny mobil. Det blev en Sony Ericsson J105i Naite, röd. Mycket snygg och det behövdes en ny så att jag kan höra vad folk säger till mig när de ringer och slippa ha på högtalaren.

Vi sprang i tre affärer för att kunna finna en james bond film. jag hittade den till slut och billig var den med. Filmen är fördelsedags present till min kusin som fyller 17 i morgon. Snacka om att han har blivit stor med och håret håller han på att låta växa långt med. Ska faktiskt bli kul att komma hem till dem i morgon på middag. :)

När jag kom till stallet var det rena rama isbanan utanför. blev tyvär ingen ridning men tog in honom och rycktade om honom riktigt snyggt och jämnade även till hans man som jag klippte igår. Något väl kort blev den men hans man växer fort har jag lagt märke till så det dröjer inte länge innan den är lång och fin igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0