Helgen

I fredags var det helt underbart. middag med de underbaraste tjejerna som finns. :D är verkligen lycklig över detta.
Marie valde en syper god rätt och som verkligen måste göras om. Alex som tog bilder med kamera coch lite Luleå dialekt har jag hört med. Vi spelade plockepin i stor format och sedan TP om pixar. Johanna vann den.
Efter rätten blev till Idol. då man fick se Erik vinna och avslutade med Ice Age 3.

Igår var det sov morgon med Marie. hjälpte till att diska efter fredagenns bravader. Tog även bilderpå Tedy och Freddy när defick komma ut en stund. innan de hade Marie och jag cyklat ner till stationen och hämtat Peder.
Vi tittade på en musi vårt hus innan jag åkte till stallet och gjordeiordning allting där och for sedan hem och myste med min dator framför teven.

Idag var det sovmorgon vaknade klockan 10. kopplade av fram tills tjugo i ett då jag tog kameran och gick till stallet. Var ute på en ridtus med Acke i 40 minuter och det går verkligen frammåt. Men märker att jag får träna mer galopp fattningar och samlinga i både trav och galopp. Annars gick han mycket fint idag.
Blev sedan att hjälpa till i stor röjningen inför nästa helg. Queen ska köpas tillbaka till den gamla ägaren och Mickan ska då få hem en häst som hon ska ha på foder istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0