Snö

Som sagt, det har snöat hela dagen och man kom inte ens iväg för att köpa de sista jul klapparna.
Det är ju dumt att köra iväg med sommardäck, kan man ju säga. Hehe, men det hade ju visserligen varit kul att slira runt och annat abara man inte hamnar i diket eller något åt det hållet.
Var ute och gick med lilla systemis och tog många läkra bilder som ni kan finna på bilddagboken (noma). Busade även med grann hunden en bra stund innan jag gick in och fortsatte mitt jul städande på mitt rum.

Hängt tvätt och kört 3 maskiner. Vad mer kan man göra. aja. Tyvär försvann jul stämningen en stund då man hamnade i tjafs med mamma om jul afton. inte kul vet ej hur jag ska göra längre och vet ej vart jag har henne längra.

Nog om det, snart dags fäör att titta på häst hoppning ifrån olympia i London innan man sätter på e film och nannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0