Farväl

För tre timmar sedan körde jag pappa till Landvetter. Han ska upp och köra tågen i Narrvik.
Åkte hemifrån vid tre tiden. Regnet gick över snö ju närmare landvetter vi kom.
Vill ha honom här men samtidigt så behövs han där upp med, och att vi får in lite mer extra pengar.

Vill ha honom hemma men samtidigt är det skönt att vara ensam i huset. Men då kommer det hela att man ska sköta huhållet, jo visst måste man göra det förr eller senare men nu. Har funderat på detta ett tagopch inser att det är en bra lärdom. Just att kunna sköta hushållet in för framtiden.

Nu är jag ensam hemma fram tills onsdag då jag ska hämta honom på landvetter.Som tur är man ledig den dagen så det går bra.
Det hela ska iallafall gå vägen. ska fira lillsyrran till helgen som fyller 16 och i morgon ska jag vara i kungsbacka hela dagen då man har ahnd om öppethus ihop med alla andra treor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0