Grattis

Jag vill framför alltgratta min kära syster på 16 årsdagen. Hon väntar bara helhjärtat på alla papprena så att hon akn  få börja övningsköra och hoppas för henne nu att de kommer under veckan :).

Annars har det varft rätt så lungt under veckan. har vart dålig att lägga upp nya inleg varje dag men ska verkligen bättre mig på den fronten. Aja sitter nu på mitt rum och mamma och ska snart sova. MEn det kan gott och väl vänta några minuter till :).

Skolan var som vanligt förutom att man fick influensavaccinet idag med, Visst jag bryr mig inte så mycket om jag skulle ta det eller ej men efter som att jag kanske får hoppa in och jobba rätt som det är så var det nog bästa att ta det iallafall. Så behöver man nte fundera på den fronten. För ävrigt hade det varit en trevlig kväll med mamma, stefan, Elin, Andreas och hans förädrar med go mat och tårta.

Ska se om jag kan fara ut till Valsäng en stund under morgon dagen annars blir det mäst skolarbeten som ska fixas i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0