Helgen

 I fredags så var det besök i skolan på skydd coh säkerheten. En ifrån tullen kom och hade förläsning för oss. inte nog med de så hade hon med sig sin hund. Vi fick gå ut och ställa oss emot en vägg och då hade hon innan get en av oss en lite pose med narkotika som hennes hund skulle hitta. Tiken hittade den till slut och det var kul att se.
Senare under kvällen bar det av till Skene där man var med julbord fast de stavade det "Hjulbord". haha ´bilarna går ju på hjul.

Jag vann en hel del på lotteriet som de hade annordnat. De saker jag vann var två ljusstackar som man hänger på väggen, antifrost medel, rengörings medel för allimenuim och liknande, en bitt av kassler, shot spel och en isskrapa. En mycket trevlig kväll var det.

I Går vaknade man runt 7 tiden kunde inte somna om så satt vid datorn och kollade på olika saker frmför allt SOS Gute som jag missade halva programmet kollade jag på. Sedna var det att cykla till stallet och fick en lång och skäön ridtur med Acke. blev en hel del galopp och det var skänt att bara flyga fram med honom. Sedan när man var hemma igen så var det att snabbt ta på sig för att köra Elin och Andreas till pendel. sedan hade jag en mysig kväll för mig själv med julmusik och sedan tittade jag på showerna som de visade ifrån Globen.

Idag. Vaknade jag vid tiden. Roade mig vid datorn fram till kvart i elva då jag tittade på Grand Prix hoppningen ifrån Globen innan jag cyklade till stallet för en ridtur på acke idag med och det var snarare att försöka hålla honom i ren galopp och inte i korsgalopp som verkligen är studtsigt på honom. Men det gick bra till slut.
Sedan tittade jag Küren som sändes ifrån Globen den med. Nu är man ny duchade. lagat mat och ska hänga upp tvätt och göra lite skolarbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0