Helgen

Har haft en bra helg. Var med Marie i Ullared i lördags. Vi stod i en timme innan vi kunda komma in. Men sjävklart är det ju värt det. Men det gick mycket snabbt att hitta en parkeringsplats. Aja. handlade tre bar byxor, en kofta, och en hel del annat. Fyra timmar var vi inne och shoppade loss. Men kul hade vi :D

Lärde Marie sedan att meditera på kvällen innan jag åkte hem till mig med mitt pick och pack. En under bar lördag som inte kunde bli bättre.

Söndag:
Vaknade upp klockan 10 och var mycket utvilad. hade inte sovit så mycket innan och det behövdes vekligen. MEn självklart så regnade det när man vaknade och det gjorde det hela dagen. Fick tittat på 5 avsnitt av Dr. Quinn. Åkte även till stallet och gjorde iordning allting som behövdes men det var ingen ide att rida.

Idag: (Måndag)
Var i skolan. lektioner som vanligt. Men Katastrof medicinen var inställd då min lärare var sjuk. var då med Marie under den tiden och vi hade det trevligt. Sen var man i stallet vid halv fem. Kolmörkt, regn och blåst kan det bli bättre? Not. Hade suttit upp för att rida men kom ej långt innan jag fick vända tillbaka. Gillar absolut inte den kombinationen av väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0