Lördag

Vaknade runt 8 men somnade om igen och gick sedan upp vid 9 tiden i morse.
Frukostan var fram dukat och jag fick även upp Elin innan vi började äta. När frukosten var avklarade åkte vi till simlångsdalen och handlade lite lätt innan vi åkte upp till kyrkogården.
Satte bukketterna på Julia och morfars grav som vi köpte igår innan vi åkte ner till mormor.
Det var skönt att få komma ditt igen. Även om ni kan tycka att en kyrkogård varfö är det trevligt. men för mig som är öppen medialt så behövde jag detta.

Sedan var dem och spelade lite kort med Elin undertiden mormor lagade sin goa mat och en tårta.
Olivia kom sedan med sin son Albin och maken Magnus, vifikade och åt tårta. busade en stund med Albin innan Siv, Therese, Danne, Lilla dottern "Wilma", Pia och Rolf. men ävenStefan kom förbi en stund och det var verkligen trevligt att se alla.

En mycket trevlig dag. är nu verkligen skit trött. ska borsta tänderna och lägga mig. Dt är ju trots allt en färd hem i morgon som jag ska köra med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0