Mormor

Nu sitter jag här hos min mormor och ska snart gå och lägga mig med lillsyrran.

Har haft en full dag med att vara i skolan. Jobbade igen en lektion så att jag slipper gå på sjukvården på tisdag. Det gör att jag her då mer tid med min pappa innan jag ska köra honom till landvetter.

Satt och jobbade det under tiden som jag väntade på att Elin skulle sluta skolan och komma ner till Kungsbacka.
Vi köpte två buketter som vi ska sätta på Julia och morfars grav. Ska bli skönt att få komma ditt igen. faktiskt, även om man inte tror det men så ska det bli det.
Efter de var det en färd i spöregn ända ner till Falkenberg då det slutade.

När vi kom fram så mötte mormor oss i dörren och våra två kussar Per-ola och Kristian var på över våningen och vad kul det var att träffa dem igen. Haha, mycket att snacka om må man tro.
Men, nu är det natten. blir nog mer släkting besök och kyrkogården under morgondagen. Så ni får ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0