Torsdag

Ja, idag var det rätt så mycket som skedde.
Fick en känga av Sabina idag för att Henrik och jag inte alltid har hjälp till med projekt arbetet men har verkligen nu sagt till mig själv att verkligen jobba med det. så jag tog på mig ansvaret att skriva ner det som sas på intervjun som vi hade med skolhälsovården på Aranäs.
Det är hela 21 inuter som jag ska skriva ner på datorn ifrån en inspelning.
Bara att sätta igång typ, hinner tyvär inte detta nu.

I stallet så var det tre älgar inte långt i från stallet men de försvan efter att jag hade hömtat Acke för att rida. Men började med Queen som gick mycket bra med. Hon trilskas mindre och jag komme längre på våran ridturer. Mycket nöjd över detta.
Acke är det snarare dags att hålla på i paddock så att han inte tröttar ut sitt huvud i enbart uteritter. :P men bara att finna en paddock med. men det verkar som om är på G men vi ska bara åka och kolla på den.

Nör jag kom hem var pappa i fullt skå med att stycka en halv gris. Jag fick sätte igång det trådlösa som vi fick här om dan och sitter nu vid soffan på trådlösa och är hur glad som helst över detta.
Dags att packa inför resan ner till mormor i helgen och bädda klart i söngen och duscha direkt efter.

Får se om jag finner något nät hos mormor. det ska bli intressant. annars så hörs vi på måndag igen.

//Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0