Ny frissa

Marie tog bilder unde tiden jag var hos frissan. Men detta blev slut resultatet.

Som sagt, som det låter så har jag vart hos frisören och ändrat min frisyr. Denna gången blev den kortare och fick en hel del volym på köpet.
Det var faktiskt skönt och en förbättring av mig själv. Lite ovant än men det ska jag vänja mig i.
Inte så konstigt i och för sig. har haft långt hår ja, sex år tror jag.

Men det var behövligt.
Efter frissan blev den en härlig liten shopping runda på Kungsmässan med Marie och Peder.
Köpte två nya ögonskuggor i ljuslila och ljus hudfärgat. Blev även ny trosa och bh.

Nu är man hemma och njuter av den nya frisyrer och har spegel framför mig när jag nu sitter i hallen.
Enda stället som jag kan få vara ute på brebandet nu man än inte har trådlöst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du blev i håret :D ! vill du att jag skall fixa med din blogg? :)

<3

2009-10-26 @ 22:15:12
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Klara

DEt får du gärna göra gumman <3

2009-10-28 @ 21:41:04
URL: http://klarahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0