Torsdag

Nu sitter man här och håller på med skolarbete efter en dag som började mycket lugnt.
Nja. Lugnt och lugnt. vaknade halv ett i natt och kännde att någon stod i rummet men annade att det var Julia eller morfar som kollade hur jag hade de. Somnade lycklits vis om väldigt snabbt.
Under morgonen satte jag mig och mediterade en stund och det behövdes verkligen. Lyckas få ur mig en del negativa energier så att jag kännde mig lättare och kunde fokusera mera på skolan när det var dags att fara dit.

Har pratat en hel del med Marie om det mediala och andlighet samt en hel del annat och det var verkligen skönt att få prata med någon om det hela som dela samma tankar och annat.
Vi körde även ett rätt så hårt pass på gymmet och jag fick visa hennes hur man trönade biceps och triceps.

Nu sitter jag här och håller på med hemtentan i katastrof medicin och ska strax även titta på SOS Gute.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är jätteskönt att ha någon som dig som man kan dela tankar å det med också. Hade vart svårt utan dig :) Träning is tha poweer! xD (y)

2009-11-03 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0