1 April

Idag är ju den stora skämt dagen. Själv har jag inte planerat
att lura någon, men man vet ju aldrig om man själv blir lurad.

Ska snart bege mig in till Kungsbacka och kolla i butiker ihop med
Sabina. Dags att börja leta efter en student kläning. Tiden gå ju
så fort. Solen skiner och bättre kan det nog inte bli.

Har även bokat in att jag ska upp till Johanna den 16 -18 April
och så ska vi fota på Stenungsund när svelands cupen är.
Det är ponny hoppning på lördagen och hästhoppning på söndagen.
Ska blir trevligt att träffa Johanna igen. Innan dess sker en massa
saker med.

Ska nu fixa ihop de sista sakerna innan jag kör in till Kungsbacka.
Kanske plockas kameran med och då får ni se lite bilder.
Skolan ska fixas med innan man ska åka vidare till stallet och rida
Acke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0