Biltvätt

Så härligt det är att kunna spegla sig på bilen igen. :P
Den blev riktigt fin utav tvätten som jag gjorde tidigare under
dagen. Blev att jag även gjorde BMW när pappa kom hem med
den igen efter att ha lämnat Christina.

Så skíten den var innan, den långa vintern och allt vägsaltet hade
skitat ner den verkligen. Men underbart var det att se förändringen
som blev. Nu ser man hur naturen speglar sig på den och
det kallar jag ett lykat resultat.

Innan all biltvättning så var jag över hos grannen och busade
med Izzy i säkert en timme. Körde tydligen slut på henne, men
kul hade hon med att jaga pinnar och ha lite dragkamp.
Fick även en del bilder på henne med som jag strax ska lägga
in på datorn. Kommer säkert en liten bildbomb med bilderna
på Izzy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0