Handling

Efter att ha suttit i skolan och skrivit nationellt prov i Svensk B,
så begav jag mig bort till kungsmässan för att handla klänningen
och bh som jag hängde undan under går dagen.
Ringde även pappa så att han plockade upp mig på kungmässan så
att jag kunde handla skorna som jag hade tänkt att till balklänningen
och studentklänningen. Väl framme i kassan så kännde vi igen
en pappas kollegas dotter.

Det var så länge sedan man såg henne så det var bara kul :).
Men fick köpt skorna och till min förvåning så betalade pappa dem.
När vi sedan kom hem gick jag modellvisning inför pappa och
Christina med både studentklänningen och skorna på.
Ett gillat intresse så blev att jag drog på mig balklänningen med.
De ha ju inte sett den på, och wow vilken underbar kännsla det blev.
Kan inte fatta det, 18 skoldagar kvar till balen och ca
26 skoldagar kvar till studenten. Asså vad tiden går fort.

Nä nu ska jag fortsätta och knarka på låten Du är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0