Lång dag

Skolan vart det igen efter en hel veckas påsklov. Men det är bara att
bita igen då det inte är långt kvar. Fast detta får mig bara att tänka på
alla de sista proven som ska göras och nationella i svenska B. Usch,
Inte sånna tråkigheter nu allt.

Hängde med Sabina efter skolan och kollade på den balklänning till henne.
Hittade en mycket lätt klänning som hon kan ha vid olika tillfällen, medan
den är lite av den snyggare modellen. En turkos klänning med volanger på.

Drog ett snabb sväng på gymmet innan jag fortsatte till stallet. Fick idag hjälp
av Mickan. Riktigt trevligt och så en ridtur på vägen utanför stallet med.
La märke till att jag verkligen måste förbättre min hållning. Annars sjunker
jag ihop som en hösäck och det är ju helt fel. Men Acke gick riktigt fint
och arbetade fint.

Ska nu skriva sammanfattning över en föreläsning som var på Skydd & Säkerhet
innan idag, så att jag kan lämna in den så fort som möjligt.

Kram och god natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0