lycklig

Så lycklig jag blir, det är så underbart att se att man måste
sy in klänningen lite vid midjan. Snacka om att det stärkar mig
själv att se detta. Har plågats ett tag av att jag har vägt så mycket
men vet ju det hela för att jag inte har mått så bra förens
nu. Det är så många som hjälpt mig med detta.

Lönar sig det gör det allt. Märker det på min kroppsbyggnad
och vikten, så underbart. Men jag lovar att jag ska inte
försvinna bort.

Klänningen börjar nu verkligen få en härlig form. En miss var
det att sy på dragkedjan innan allt var helt klart. Så det blev
att sprätta upp allt och fixa till det som ska läggas till.

Har även sprungit runt i Evas lägenhet och fotat hennes blommor.
Har nämligen upptäck en ny funktion i kameran som farsinerade
mig. Kommer att lägga upp en bild på denna funktionen när
bilderna kommer inpå datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0