Panik!

Snacka om vad trött man blir nu när de sista veckorna är kvar
och en massa skolarbeten att göra. Det är ju inte klokt.
Varför ska alla proven och inlämningar ligga så när in på
sommaren/studenten?

Jag har så mycket att göra så jag orkar inta ta tag i det.
Då är det verkligen illa. Men blir det som jag vill i morgon
så är går den skoldagen åt att hålla med rapporten i projektet
som ska vara klar på torsdag och vi har gjort halva.
Men är ju så himla trött på att tjata med.

Nog om det, mycket att göra. Inte bara i skolan utan fritiden
ska man lyckas ha trevligt på med. Men vad sker? Jo man
sitter där och borde egentligen hålla på med sina uppgifter.

Världens tråkigaste inlägg tycker ni säkert, men ibland
behöver man skriva av sig på annat håll.


Kommentarer
Postat av: sabina

du behlver inte tjata på mig, hoppas du vet det ..

2010-04-27 @ 19:18:22
Postat av: LindgrenV@soclog

Tack för ditt svar! Jo jag har försökt att få fram hur jag beter mig mot min häst och hur hon är, jag har ju trots allt stått i detta stall i ett och ett halvt år nu. Men folk är verkligen trögtänkta och dom flesta tycker att jag är dum i huvet som tänker om hästar på det sätt som jag gör. De flesta i min stall är sådana som tänker att man måste "vinna" över hästen i alla situationer, så om hästen gör något fel så blir dom genast jättejättearga och ryter åt hästen, istället för att bestämt visa att det beteendet inte är rätt. Folk vill dock inte ta in vad jag säger, tyvärr, utan får det ändå till att se ut som att det är mitt fel. "För jag är ju bara 15 år, jag vet ingenting om hästar".

2010-04-27 @ 19:53:53
URL: http://LindgrenV.soclog.se
Postat av: @soclog

2010-04-27 @ 22:06:55
URL: http://.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0