Studentklänning

Nu har jag äntligen funnit min studentklänning, provade den idag
och hittade rätt storlek direkt, något dom jag aldrig brukar göra.
Den satt riktigt bra och Sabina som smakråd så blir det absolut
den. Hängde undan den innan så att storleken är kvar, ska köpa
den i morgon samt hittade en bra bh som jag kan använda utan
axelband.
Klänningen kommer från Ginatricot (Hittar aldrig passande kläder
på gina så det var kul ;) )
Bh kommer från Lindex.

Sabina hängde med bort till skopunkten där jag hittade ett par skor
som satt riktigt bra och mjuka och sköna att gå i. Jag valde att tänka
mer på det och höra med Christina och pappa vad de ansåg om dem
med innan jag bestämde mig.
Valet är nu gjort och det blir att köpa de skorna.


Klänningen som jag ska köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0