Julia

Min mellansyster Julia skulle idag fylla 18 år om hon
levde. Snacka om vad tiden går, fast där hon befinner
sig nu är hon hela 21 år, vilken slags tidsuppfattning
har de på andra sidan?

Kommer under dagen slänga iväg olika tankar till henne
och få hoppas att hon gör ett trevligt besök hos en
under dagen.

Man undrar ju alltid hur ens liv hade sätt ut om hon fortfarande
levde, vad hade varit förändrat eller skulle det vara som
om det är idag? Många tankar och frågor men jag vet
att hon har det bra på andra sidan samt att hon kommer och besöker
en med sin andligen form.

Lagom tills nu så känner jag hur hon står på min vänstra sida strax
bakom mig, en helt underbar varm kännsla som forslar
genom kroppen, bättre kan det nog inte blir.

Ni som inte har hängt med mig ett tag undrar nog vad jag babblar
om och det jag skriver är sant. Jag förlorade min lillasyster för
17 år och 3 månader sedan. Under de senaste åren har
jag utvecklat mig inom det andligan och är mottaglig från andliga sidan.
Jag har ibland kontakt med min syster.

Kommentarer
Postat av: michelle

Tack :)

fin text btw <3

2010-08-24 @ 17:27:48
URL: http://michellepetursson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0