kanske blir omslag?

Jag har redan haft fyra besökare innan jag ens har loggat
in på bloggen denna morgon, sånt gillas.
Ska iväg och rida Mercy idag igen, blir ett dressypass i
paddocken och förhoppningsvis så regnar det inte då som
det har gjort nu under morgonen.

Men kan i blir roligare än att kolla i Eqipage när man fick numret.
Jo på sidan 26-27 i det nya numret så ha Eqipage juryn valt
ut 7 st bilder som man kan rösta fram till att bli omslag på
ett av numrena av Equipage. Jag hade glömt av att jag hade
skickat in en bild på Trolle. Denna bilden.


Denna bilden blev en av de 7 stycken som nu alla läsarna kan rösta
fram till att bli omslag för tidningen.
När jag skickade in bilden så skrav jag denna infon om bilden;

En otrolig svår ponny att få bra bild tills detta ögonblicket.
Vinden börjar leka med hans man och man kan verkligen inte tro
att han var 30 år gammal, de togs 2 månader innan han gick bort.

Jag såga två andra bilder som juryn hade lagt fram med som kan
vinna med. Men man kan ju alltip hoppas och man vet ju aldrig
vad som kan hände när det är läsarna som får rösta fram den
vinnan bilden som blir omslag till tidningen.

Kommentarer
Postat av: michaela ♥

Vart kan man rösta?

2010-08-11 @ 13:46:30
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0