Köpa nya lager

Efter att ha reagerat på ett ljud som har kommit den sensate
veckan när jag har kört bil så kollade pappa och jag på det
igår då han fick köra den lite. Det lät som om man hade
spänt ut en fjärder så långt man kan och det kommer då ett
speciellt ljud. Detta ljudet hade uppkommit på höger framhjul.

Idag så kollade jag och pappa mera på vad det kunde vara och
det visade sig att lagret är nsart helt slut, den ligger nu och glappar.
Nu är det att beställa två helt nya lager, tur att man upptäckte detta
innan besiktningen som snart kommer att vara.

Blir nog att jag kör runt med BMW under tiden pappa är i Narvik.
Så att jag inte kör slut på lagrena helt för då finns det risk att
någon drivknut kan gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0