Mercy

I och med att jag inte mår det allra bästa så bestämmde jag mig för
att ut och gå med honom, Självklart går det ju alltid bra till en början
tills man har kommit halvvägs. Eller snarare vi kom typ en fjärde
del av vägen som vi skulle gå innan han bar frysserfast i marken och
vägrar gå.

Även om jag inte hade något lust för att bråka med honom så bestämmde
jag mig för att vi skulle gå bort till Bettongföretaget och sedan tillbaka.
shor bacon typ, höll på i en halvtimme och lirkade med honom och vi kom
ju fram dit jag ville och klappade honom då för att visa att han hade gått
dit jag ville iallafall innan vi vände tillbaka.

Den kom en ryttare med sin häst och undrade nog vad fan jag höll på med
men ska man fram så ska man fram och då får nästan alla medel tillåtas.

Kommentarer
Postat av: Christina

Det är ju bra träning för psyket med trilskande hästar och barn. Fast de kan ju välja en dag när man inte är dunderförkyld och har huvudvärk, men det gör dom aldrig.....

2010-08-21 @ 11:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0