♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Jag har måna olika slags drömmar men som sagt vem har
inte det, det är ju de drömmarna som vi ska nå här i livet.
Vissa ändras om medans andra kan ta år innan man uppfyller
dem.

Min yrkesdröm
Har man följt min blogg från början så skrev jag mycket om
sjukvården är mitt yrke, jag är idag klar undersköterska och väntar
nu på att komma in till högskolan för att vidareutbilda mig till
sjuksköterska för att sedan nå mitt mål inom sjukvården
som ambulanssjuksköterska. Just ambulansen har lockat
mig så länge på olika sätt, för och främst vill jag verkligen ta 
hand om de som är skadade efter en olycka men även att finnas
till hands vid andra saker med, Ambulansen är verkligen en
utvigande arbete då man kan åka på allt ifrån trafikolyckor,
dödsolyckor till att bara hjälpa sjuktransporter att köra patienter
eller hjälpa dem lyfte båren upp för att hus. 
Många i min omgivning har även sagt till mig att det yrket skulle
passa mig, men visst finns de de som är skeptiska för det men 
jag tänker som sagt inte ge upp den drömmen.

Min hobbydröm
Jag har nu gått in på mitt 14:e år som ryttare och har en dröm som 
kan uppfyllas egentligen när som helst och det är att rida in en 
unghäst. Det kan som sagt ske när som helst men det är ändå en
dröm jag har att kunna utveckla en unghäst ifrån att vara enbart
hanterad på marken till att bli riden, även att utbilda den mera
inom hoppning, dressyr eller någon annan gren med.
För att nå denna dröm är kontakter bra att ha om man inte köper
en eget föl/unghäst.

Min drömförhållande
Kanske låter helt konstigt om jag har ett dröm förhållande men det hela
är igentligen att ha någon som står mig otroligt nära som jag kan dela
min vardag och allt annat med. Har aldrig haft något förhållande innan
så detta är en dröm jag har att få ha ett helt enkelt.

Detta var några av alla mina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0