♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

hmm... favvorit minne det som jag minns allra bästa just nu
är när jag hade en Nordsvensk på halvfoder, hon hette Sabina.
Det var jag och två till som skulle rida ut, jag satt upp barbacka
på Sabina och en till satt bakom mig, den andra tjejen red en
annan häst.

Vi skrittade upp till sommarhagen och red in där. Hästarna tyckte
detta var rolig och vill inte skritta. Vi tog upp dom i trav och vid ett
ställe fr Sabina ivög i galopp och hon som satt bakom mig gled av
och jag en bit där efter. haha vi låg och gapskratta och hade hur kul
som helst så vi landade i varsin stor snödriva.

Det var är ett av alla mina favoritminnen som jag minns just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0