♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Det var svårt efter som jag inte minns hur det var när jag var mindre
förutom när jag fyllde 6 år, då låg jag magsjuk och fick ställa in kalaset
med mina kompisar och med släkten.

Annars har det varit bra födelsedagar men inget so direkt har nöttat sig
fast som favoridfödelsedag. Jo nu minns jag en, det var när jag fyllde
18 då hade pappa och jag lite mera mys hemma med en mycket god
middag, Ewa kom även över och åt hon med, det var en trevlig kväll.



Denna bilden tog jag på mig födelsedag i år. Spåren som ni ser i snön
är efter att jag hade ridit Acke i snön. Det blev då skritt arbete i snön
men mysig var det då solen färgade molnen så vackra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0