♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

Det finns så mycket som man ångrar här i livet och det är oftast
de saker som är mest privata som jag absolut inte vill ta upp här.
Därför ändrar jag om den lite så att det blit i stället "Detta ångrar
jag inte".

Detta ångrar jag inte
Ångrar inte att jag tog det stora steget och flyttade till min pappa och
började på gymnasiet i Kungsbacka. Detta har gjort att jag har kunnat
resa mig upp ifrån att vara liggandes på knä. Kunna ta steget ut i
stora världen som många inte trodde att jag kunde.

Jag ångrar inte att jag började ta hand om Mercy, visst han är envis när
man ska få tag på honom i hagen men han har så många andra fina
sidor med.

Jag ångrar inte att jag ska nå min dröm till amsbulans sjuksköterska
och nu söker till högskolan.

Kommentarer
Postat av: Christina

Rätt attityd, du är en stark tjej och kommer att nå dina mål. Kram

2010-12-10 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0