♥ Dag 20 – Den här månaden.

Som alla vet är det ju december och snön ligger så vit som
den kan bli utanför huset. Får hoppas att det får göra det
månaden ut för var är inte mysigare med en julafton och nyårsafton
med ett vitt lanskap?
Det är något som jag alltid kommer att vilja ha det får en alltid
att gå tillbaka till när man var litem om hur kul det var.

Under denna månaden får jag även reda på hur jag ligger till inför
högskolan och fick det första beskedet i torsdag att jag ligger på
reservplats 23 i Varberg, vilket är närmaste platsen av de tre jag sökt.
i Halmstad ligger jag på reservplats 43 och i Göteborg på 250.
Detta är ju det bara premiliära beskedet och det garanterade beskedet
kommer i mellandagarna vilken tars som de 2:a beskedet.
Så nu hoppas jag och väntar fram tills det andra beskedet kommer.

Det är även jul nu och då ska man ju allt ha det mysigt min julafton
kommer att jag att spendera hos grannen men kanske att man följer
med på julbord hos Maries föräldrar. Det vet jag ännu inte fullt ut
fast det hade varit en trevlig dag om man kunde ge sig ut på en ridtur.

Nyår har jag inte planerat riktigt än kanske blir det med kompisar eller
så blir hos grannen på hans nya gård.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0