♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

Denna skulle igentligen varit upp går men eftersom jag inte kunde
komma in på bloggen så får den komma upp idag.

Det som får mig att må bättre är att kunna dra mig tillbaka till en
plats som jag känner mig trygg där jag kan tänka och släppa ut mina
känslor och få bearbeta mig själv. Detta är oftast på mitt rum men
det är även ute i skogen.

Att vara bland min närmsta vän Marie får mig att må bättre, kan prata
om allt möjligt med henne och vi har väldigt oftast samma synsätt på
de saker som vi pratar om. Jag hjälper henne och hon hjälper mig.

Bland mina husdjur och i stallet är ett annat ställe som jag kan dra mig
till får att komma bort ifrån vardagen, det gör att jag kan koncentrera
mig på det som är just nu och inte behöver tänka så mycket på framtiden
och de som har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0