Grattis Marie!

Grattis älskade Marie på 19 års-dagen. Du vet lika mycket som jag hur härligt
det är att äga en helt egen bil, ha körkort. Nu kan vi ut och cruisa tillsammans.
Haha. detta får mig bara att minns då vi träffade varandra för första gången.

Det var på Alléskolan i Kungsbacka (Som idag är nerlaggd), Vi började i samma
klass tillsammans (Bok). DEt är ju bara så himla komiskt. vi var verkligen inte
de bästa vänner i början. som vi bråkade med varandra, men på något sätt
fann vi varandra i ettan. tror jag det va.

Minns allt vi gjorde på ett eller annat sätt. men det jag inte fattar vart all tidne har
tagit vägen. Men även hur vi lyckades behålla kontakten med varandra då jag
bodde i Borås och på Tjörn. Man som jag rä stenbock var jag nog den som
var allra visaste med att hålla kontakten mellan oss.
Så mycket kul vi har haft men även tråkigheter med, men vi alltid ställt upp
för varandra. <3

Vi har kännt varandra i stort sett sedan förskolan då vi gick i samma klass men det
var ju inte förens i ettan vi blev vänner om jag inte minns fel. Alltså har vi känt
varandra nu i 13 år. Alltså det hela är ju inte klokt, men samtidigt har vi verkligen
svin kul tillsammans och stöttar varandra när som helst.
Även om vi inte har samma intressen så har vi lyckats lösa detta på något sätt.
Visst har du vart avundsjuk på mig och sur för att jag hela tiden har haft
stallet. Men det kompenseras på något sätt.

Och inte snaka om hur kul det är att ppusha varandra på Ki boxen. xD
Slag på mage och tttar händer det att bli men kul har vi. Älskar att peppa dig
gumman. Men det som vi har mest tillsammans är det mediala.
Älskar att kunna snacka med dig om det. :D

Ännu en gång, Grattis på 19 års dagen och även för att du har blivit bilägare.

Din älskade vän Klara.

Kommentarer
Postat av: Marie

Klara fan va underbar du är, så fina ord. Shit du fick mig att börja gråta! ..



Vi har mycket gemensamt och det är så JÄVLA FUCKING BÄST att ha en vän som du. Vi ställer båda upp för varandra, tjänster och gentjänster, så som riktiga vänner gör! Nu blir det enklare att ställa upp för dig mer, nu när jag har bil och framförallt körkort! ;)



Boxningen är jag så glad över att vi går på, å peppa dig e fan sketasköj med ska du veta haha! Älskar dig gumman, du finns djupt inne i mitt hjärta och där kommer du stanna för evigt. <3

2010-02-08 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0