Snö = tummen ner

Just nu så ger jag bara tummarna ner för alla snön. Inte allts roligt.
Tävlingarna på KRK blev inställda, då de under mogon dagen ska
skotta ridhus taken med mera. Att dom inte tänkte på det tidigare
kanske?

Har iallafall varit utanför huset och skottat, men lär nog garanterat
få göra om det i morgon samt att man får skotta uppfarten med.
Om inte annat så har jag kopplat av med te, vatten och glass.
Blir strax att fixa i ordning lite att woka och fortsätta titta på
Grey´s Anatomy, Kan då säga att jag redan har sett 6 avsnitt
av säsong 5.
Ska även hänga upp den sista tvättmaskinen som blev klar innan.

I morgon får jag iallafall dra till stallet kan inte sitta stilla. Det är inte
likt mig, om jag verkligen är stilla då kan jag säga att då ligger jag med
39 graders feber, men det har jag ju inte nu.

Ska se melodifestivalen i min ensamhet då pappa är i Narvik och kör tågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0