Snow

Det har verkligen snöat hela dagen. Inte det största flingorna direkt men ner i
Halmstda töade de snabbt bort när de la sig på marken i plus graderna, men
ju längre norr ur närmare mitt hem så låg det kvar. Jag som hade hoppats
på att det skulle börja töa igen, men aja får väll ligga kvar då.

Jag roade mig hemma hos Eva under tiden hon var på jobbet. Kollade runt lite
ringde praktikplatsen två gånger först se de att personen skulle komma tillbaka
vid 12.00. glömde av tiden och ringde 12.30 men då sa de att hon är tillbaka
13.00 och några minuter efter 13.00 lyckades jag få tag på huvudpersonen som
har han om praktikanterna som ska komma.
Jag fick en beskrivning över hur jag tar mig in till mottagningen och vilken tid
jag ska vara där samt vad min handledare heter.

Eva och jag fortsatte med min klänning och det blev att prova igen och snacka om
hur det det verkligen passar. Vill ju ha det färdiga resultate nu men måste ju inse
att det får jag allt vänta på. :(
Kusin Lena kom över en stund med sin hund och vi åt hemmagjorda semlor.
Blev sedan en skön promenad på ca 40 minuter innan man skulle sätta sig i
biölen för att köra hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0