Vacker dag.

Sitter nu i mitt rum och tittar uta över grannens tomt. Solen söker sig
upp övan för träna och ger en liten vår känsla ändå. Snön är då djup.
Pappa skottade en upp ifrån gången till uppfarten en väg bakom huset
till vedboden. Snacka om va det är snö. får nog faktiskt ta kameran
med mig ut så att jag kan visa er. :)

Snart bär det även av till skolan, har en förläsning på första lektionen
då en präst kommer och ska prata om hur man hanterar dödsbon
och om krishantering. Sedan blir det en dubbel lektion med barnsjukvård.
Har under morgonen försökt att jobba klart på en av uppgifterna.
Är nästan klar ska bara ha med en reflektion så kan jag lämna in
den sedan.

Ska nog ut och Gå med Acke senare efter att man har varit på gymmet.
Var ute och gick med honom i 20 minuter igår. Går inta att rida på
gärdet är så djup snö nu så mycket dressyr träning blir det inte.
Vill ju absolut ha bort all snön så att Acke och jag kan träna mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0