Dålig början men bra slut.

JA vad ska man säga. man kan ju nästan tro att att dagen var en lång
saga som spelades upp. Skulle iallafall tro det. Vaknade så skönt av mig
själv typ en halvtimme innan väckarklockan. Så jag låg och drog mig i
en kvart innan jag slank upp och gjorde mina vanliga morgonsysslor.
Drog igång datorn en stund med innan man skulle packa ihop det lilla
man skulle ha med till mamma. Packade även med mig datorn och
slängde in det i bagaget.

På första lektionen skulle vi haft en förläsning men då det var en dålig
komminikation mellan föreläsaren och läraren så blev det inget med det.
Vilket var mycket tråkigt då jag verkligen hade ställt in mig på att lyssna
på en man som kom ifrån polis utbildningen. :( Fick stället slå sig ner
och gå igenom provet som man gjorde i höstas, som man fick MVG på.
Aja. Lektionen börjar med att läraren säger: "Jag har räknat fel på
poängen och det gör att jag får ändra era betyg". Snacka om vad snopen
man blev. Inte kul det visade sig att jag låg på VG i stället för MVG som
hon sa till migi höstas. Lagom sur var men och framför allt irriterad.
Det satt kvar i stort sätt hela dagen.

När skolan var över så hade jag två timmar att fördriva och de blev att
fortsätta läsningen av Män som hatar kvinnor. Mycket intressant, har
visserligen sätt filmen men kände mig bara tvungen att läsa boken med.
Har kommit lite mer än en tredjedel av boken.

När mamma sedan kom kunde man hålla en konversation med henne
som jag inte kunnat, typ sedan julafton. Det var verkligen skönt.
Vi kollade igenom skisserna på balklänningar igen och jag kan inte
bestämma mig över vilken jag ska ha. Har tre klänningar som jag verkligen
gillar. *Suck* Måste ju bestämma mig någongång. Men ska fundera på det
över en natts sömn iallafall.

Nog om det. Avslutade kvällen framför teven med Twilight som visades på
Tv 1000 Drama. Såg hela filmen en gång till och i morgon blir det Flickan
som lekte med elden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0