:´(

Det är inte roligt att ha en släkting så långt borta som man inte kan
gå på begravningen för. Hon lever fortfarande men har inte lång tid
kvar. :´(. Enligt vad jag har förståt av mina pappa så vill hon att
det ska vara över och det förstår jag.

Hon är 98 år och kroppen hänger inte med medans hon är helt klar
i huvudet. Det kan absolut inte vara roligt att känna så. Hon fick även
reda för en vecka sedan att hon har cancer i bukspottkörteln. Den
har som sagt även spridit sig så hon har allt ifrån en timma till en
vecka kvar i livet och jag kan inte åka ner och vara hos henne. :(

på nått sätt går man ändå och väntar på att hon ska slippa lida mer.
Om jag fick välja hade nog blivit bättre att bli splaschad av något, men
ja. att dö vill jag inte än iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0