Segt

Inte varit någon speciell rolig dag. Hittade ett tyg på Göksäter som
jag gillade i rött. Det kanske blir det tyget till min klänning. 
På vägen dit upp var det inte så kul. Fick reda på ytterligare
saker som jag inte gillade. Men vad ska man göra. har en massa
motgångar just nu och det gör det inte lättare heller.

Var även ute på Valsäng en stund. Kollade runt lite och snackade
med Ida ett tag under tiden hon gjorde iordning Dolly för ett pass
i ridhuset. Men ja, märktes att jag inte har så mycket att göra
där just nu.

Jag går även i frågan om jag ska lägga ridningen på hyllan ett tag
men som sagt jag kommer liksom aldrig fram till ett svar.

Sitter nu och tråkar hos morsan. Ska hem i morgon. Längtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa ;p men jag tar nog den tävlingen längre fram ;p du får fixa en header till din blogg nu ;)

2010-01-24 @ 19:52:17
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0