Tränat

Idag har jag verkligen tränat. Här ska mann inte klaga att jag är lat.
Började med innebandy på idrotten i skolan. var med och kämpade
hela lektionen och lyckades göra två mål :) Lärarens små pojkvar var
med och jag hade den ena vid namn Felix i mitt lag ihop med Malin.
Snacka om va duktiga vi var. xD. Man får skryta ibland :P

Skoldagen fortsatte med sjukvårds lektione och sedan Svenska.
När skolan var slut åkte jag hem till Marie. Fick en mycket god
paj till mat och ssllad till det. Mättade verkligen jätte bra. 

Vid 5 tiden körde jag Marie till skolan så att hon kunde träna på att gå
mannikäng och jag fortsatte till gymmet. Fick typ tag på en parkering
långt borta, Mycket folk på gymmet men kunde ändå göra det jag
skulle utan att behöva vänta.
Mycket underbar träningsdag :P När man kom hem var de snabbt in
i duschen och sätta igång en maskin tvätt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0