Nu känns det bättre

Har inte såvit så värst bra de två nätterna som jag har varit
hemma och vet exakt varför med. Varför jag inte har sovit
bra är just för att jag har ett bomb nedslag på mitt rum.
Exakt ett bombnedslag som våra själar blit påvärkade av,
Jag märker det på att jag inte sover bra, då måste jag göra
något mot det, så det blev att städa mitt rum, men det kan
också bero på att man har något outalat som man måste göra.

Men för mig var det just att städa mitt rum, samtidigt som jag
har mitt rum städat och i ordning så kan mina andar komma
in till mig med. Ni som inte hängt med ifrån början så är det
att jag har förmåga att kunna kommunisera maed andar.
De hjälper mig på min väg att må bättre efter alla år som min
mor har påverkat mig en hel del.

Golvet är nu fixat, har fixat in alla mina rena kläder i byrån och
garderoben, smutstvätten ska i tvättkorgen, har bärt ut och tömt
komposten samt tömt soptunnan med. Nu kännde det bättre
i min själ med. Lägger stor märke till att när jag inte mår bra
då låter jag mitt rum bli ett bombnedslag och det är just det
som jag får låta det bli, behöver vara glad få ha det roligt.
Aja ska fixa klart skrivbordet och min synliga bokhylla nu.
Kan även passa på att säga att man har fastnat på Gavin DeGraw,
så hans låter spelas nu på högsta volym.


En av mina favorit bilder på google när man säker
på angels, ni finner bilden här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0