Regnit gammelvala

Det har egnat i stort sett hela dagen, inte ett ändå solglimt.
Visst har det varit uppehåll lite men inte alls mycket.
Föräljningen har det ändå blivit lite men inte lika mycket som
igår, färgningen gav vi upp efter som det regnade hela tiden.

Dagens färgning blev på Krapp och Renfarna. Bilder på dessa
färger kommer under morgondagen då jag hoppas att vädret är
betydligt bättre. Ska även då se om jag kan fota på
kaninhoppningen som kommer att ske under barnens dag i morgon.

Jag haräven stickat idag, provade en idé som jag fick i förrgår
och det funkade jätte fint. nu ska jag avsluta den länga, byta garn
och börja om på nytt igen och sedan sticka ihop det med den
serisa längan jag stickade idag.

Nu blir det strax sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0