Tränat

Har verkligen tagit det lugnt under dagen, inte gjort så mycket
förens en två timmar sedan då amn for in till Kungsbacka och
gymmade i en timme och plockade där efter ut biljetterna
till Eclips som jag ska se på med Nettan och Marie.

Väntar nu på samtal ifrån Nettan, ringer hon inte så får jag ringa
upp Marie för att ha reda på lite mera info inför i morgon.

Pratade med min lillasyster i en halvtimme. Hon ska flyga till
Italien och vara där i tre veckor på ett läger som hon vann i
nian, så det blev att prata en lång stund för vi syns ju inte
förens hon kommer tillbaka och det är den 1 augusti.
Hon sticker ner själv utan mig och någon föräldrer, samt att
hon ska mellan lande i Frankfurt och spendera 3 timmar innan
hon kan flyga vidare. Så jag håller nu tummarna på att allt
går bra för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0