Ska jag göra de?

Har under en längre tid funderat att lägga ut en annons där
jag kan komma ut och fota andra när de rider eller deras
hästar och djur i frihet. Men vet ännu inte om detta ska ske.
Hade varit kul men beror ju helt om på någon skulle vara
intresserad av det så att vill säga.

Ska även fixa ihop en hemsida där jag ska ha lite portfolios
med de bilder som jag har fotat och liknande. Samt att jag
även kan lägga upp vilka t´ävlingar som jag ska iväg och fota
på och liknande. Men det ska ju bara fixas och jag med hemsidor
är inte den bästa men det ska nog gå vägen trots allt.


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hjälper dig med hemsidan ;)

2010-07-28 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0