Statistiken

Härligt att se att statistiken över besökare till bloggen
har ökat. En liten överraskning med tanke på att jag
enbart har haft en besökar om dagen tidigare.

Jag har satt upp tältet och vet nu hur jag ska göra på fredag
samt att jag kollade efter om den var sönder någon stans men
det kunde jag bara glömma att kolla efter. Helt och rent,
golvet blev lite vått så den hänger nu på en snabb torkning
innan jag plockar ner den i fodralet igen.

Annar har jag tittat på tre avsnitt av Grey´s Anatomy andra
säsongen och även Viktoria och Daniels Bröllop.
Men nu mixrar jag lite på internet innan jag ska in i duschen
och blir nog lite grey´s avsnitt igen efter de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0