Vinsten har kommit!

Jippie mina ridskor som jag vann i tidningen Eqipage
har nu kommit på posten. Måste bara plocka ut dem
och det får jag gör när jag kommer till Kungsbacka
igen som det ser ut på fredag.

Får se hur nästa vecka ser ut. Vet ej om jag ska stanna
hemma i Fjärås eller om jag ska vara på Valsäng och rida
har ännu inte bestämt mig. Men får höra vilka dagar ponnyn
ska ridas först och främst, sen får jag se.

Det blev jag som fick handla maten till oss som var städ
patrullen på Valsängs, men god mat blev det.
Sku nu även alldeles strax krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härlig blogg du har :)

2010-06-21 @ 18:40:00
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0