Fullt upp.

Vill absolut tacka Mickan för headern och att hon hjälpte mig
fixa iordning bloggen. Mycket trevlig nu tycker jag allt.

Började skoldagen med ett idrottslektion i ishallen. Det gick allt bra.
Ingen vurpa och benen i behåll. Men fötterna var där emot döda.
Haha... Men som sagt hade roligt.
Resten av skoldagen löpte på fint. blev även bjuden på det efterlängtade
Subway mackan som Alex var skyldig mig.

Sedan åkte jag, Sabina och Henrik, stack hem till henrik och pluggade
på Projekt Rapporten. Framåt gick det iallafall lite men fortsättning
kommer att ske under morgondagen.
Men roligt var det att se han lägenthet.

När man kom hem vid halv sju hämtade man hundkopplet och gick upp
till grannen. Tog med Izzy på en promenad. Det var mycket att säga till
henne då hon sprang iväg. lyckades allt att få henne gå fot en kort bit.
Kan säga att jag inte har lyckats innan. När vi hade kommit halv vägs
så skulle vi gå på en åker, det var en stor vattenböl i mitten och vad
tror ni inte händer. Jo självklart tappar jag fotfästet i närheten och
faller på sidan i denna pölen. Inte nog med att man redan är blöt, så får
man en massor av pussar av Izzy som snabbt är framme.

Verkligen en underbar hund. Fick gick på hemvägen förutom att byxorna
åkte ner hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0