Överaskningen!

Som jag lovade skulle jag berätta om min överaskning till min pappa.
Jag har städat huset så fint som jag bara har kunnat under igår och idag.
Lyckat resultat fick jag av min far. Självklart, konstig som är så frågade,
Har du vunnit på lotto? Jag skrattade bara och sa, Gissa en gång till.
Ja då måste har med våren att göra. Jag nickade självklart till svar.

I Fredags när jag stdade mitt rum så hade han garanterat lämnat in ett
doppingkontroll på mig. hahaha....
Men han är rolig allt. Jag kunde inte heller låta bli att busa med honom nu
så jag berättade att jag hade hängt in nya handdukar i "badrummet".
Vi har ju då inget badrum utan en toalett. Oj vad jag skrattade. Han sprang
givet vis dit och kollade efter ett badkar.

Dagens roligaste syn alltså.

Var i stallet med skrittade Acke en stund. Skönt var det allt att sitta på hästryggen
igen efter denna långa praktikperiod och alla snön. Mickan ledde Mårten under tiden.
Blev en lång ryktning av honom för att hjälpa honom få väck vinter pälsen.
Men mysigt hade jag allt och cyklingen känndes skönt i låren med.

Nu blir det skolarbete, äta våfflor och ta det lungt inför skolan i morgon igen.

Kommentarer
Postat av: michaela

Jaa :) kul att din pappa blev glad gumman, så lite att gå med dig ut <3

2010-03-22 @ 11:10:51
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0