Storstädningen är nu igång.

Ja precis. sängen står nu upp baxad emot en av väggarna
och lite saker som var där under har åkt ut ifrån rummet.
Städning som gäller i högst hugg men även ett besök
hos tandläkaren och stallet för lite avbrott ifrån städandet.

De senaste dagarna har varit en del att göra. Slutade min
praktik under går dagen, skönt var det faktiskt.
Tidsbeställd mottagning var verkligen inget för mig. Blev lite
besviken på omdömet ifrån akuten, men man kan ju inte
begöra allt av en elev allra första dagen. De tyckte jag var
lat, vissa av personalen då. Det var bara några fåtal gånger
som jag slog mig ner på en stol för att vila fötterna.
Att man räknas som lat då var absolut inte kul. Jag sprang runt
med mina handledare och tog in så mycket fakta som jag
bara kunde.

Acke har iallafall fått på sig sin doja igen som han tappade i
förra helgen. Roligt är det då även Mårten kanske får sättas igång
och skrittas. Lite roligare att man slipper göra det själv nu med.

Men nu blir det att fortsätta städa och sedan tandläkaren vid 10.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0