Uppdatering

Här sitter jag nu och uppdaterar samtidigt som jag får hjälp av Isak med några
uppgifter inom idrotten.

Dagen har i stort sett varit praktiken då jag var på hjärtmottagningen och tog EKG
var med när de gjorde ultraljud av hjärtat på de små patienterna när de kom.
En trevlig och lärorik dag.

Vid 5 tiden var man i stallet och gjorde i ordning allt. Hjälpt även Katarina och
göra rent Mårtens sår som han fick behandlade av vetrinären. Han har nu ett
drenage efter att distriksvetrinären råkade göra sönder en artär.
Vi har rengjort såret med descutan tvål och vatten, laggt om benet ifrån hasen
och ner till kotan.

Nu får jag hjälp utav Isak, min räddande ängel just nu som hjälpermig med
frågor inom idrott. Prov på detta när man är tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0