Barnkalas

Idag ska vi mixtra ihop ett barnkalas på barnsjukvården
detta är för att vi ska visa våra kunskaper i allergier
och intoleranser. Det ska bli kul att få busa med dem,
jag hamnade i lekkommitén och vi har fixat ihop lite
lekar, sätta svansen på grisen och fiskedamm som man
bara måste ha. Givetvis kommer det lite barn med i
olika åldrar.

Det ska bli kul, har klätt upp mig för det nu med :).

Vid 15 ska jag till frisören och bli av med en massa pengar
men att jag får klippa håret som var ett bra tag sedan
och även nya slingor kommer på plats med.
Sedan blir det att köra upp till Tjörn så det blir mera
uppdates ikväll, kan då även berätta hur det gick på
kalaset med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0