funktionär.

Har precis stigit upp ur sängen, eller snarer det var 45 minuter
sedan jag gjorde det. en frukost i magen så är man glad sen.

Om ca 20 minuter drar jag ut till Valsäng för att hjälpa till på
tävlingarna som är idag. Pokalhoppet för alla ponnyryttare.
Minns ej om det var flaggare eller någto annat som jag skulle
göra, men det ger med sig när jag kommer dit ut.

Iallafall igår. Jag var hos frisören och håret blev kortare och
fick en massa slingor i den med. Men är nöjd, ska nu låta håret
växa och enbart ta topparna längre fram.
Bilder kommer när jag har något som kan fota mig. Lite svårt
att fota sitt eget bakhuvud, enligt mig xD

Elin och jag stack ut och joggade efter att jag hade varit hos
mamma i ce 1 timme. En underbar runt och skänt var det allt.
Det började i solsken, gick sedan över till regn, efter det så
blev det solsken igen. Men trevligt var det. Blev en hel del
snack på vägen med.

Men nu ska jag fixa ihop det sista och göra mig förberedd
innan jag tar bilen ut till Valsäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0