Inför balen

Christin kom hem till mig runt 14, blev då att plocka fram
allt som hon ville använda till min baluppsättninge. Vilket
slutade med lite hårspännen, tå tofsar, locktong och hårspray.

Resultat blev så här:


När jag var fullt uppe i att måla mina naglar i rött så ringde min mobil
och kan kände inte igen numret men skyndade mig ut på alltanen för
att svara. (Har värdens sämsta mottagning inomhus och en mobil som
jag måste sätta på högtalarna för att hära vad andra säger)
Jag blev paff när chefen ifrån Måhagas äldreboende i Fjärås ringde. Hon
ville ha in mig för en intervju för sommarjobb. Wow var det som slogg mig
allra först och så kom vi fram till att på fredag ska jag ditt vid 10.

Iordningställande till balen fortsatte med sin gång, sminkade mig en snabbis
använder inte alls mycket. Typ mascara och ögonskugga, så mycket mer
är jag inte bekväm i.

Vid halv fem så körde Christina in mig till Kungsbacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0